Akbaba Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan Yıl Sonu Nostalji Konseri, Soğuksu Yücel Çelikbilek Gençlik Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Beykoz İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Sevcenur Özcan’ın yanı sıra okul müdürleri, öğretmenler ve velilerimizin katılımıyla gerçekleşen programda öğrencilerimiz, Türk müziğinin birbirinden değerli eserlerini başarıyla seslendirdi.
Müzik Öğretmeni ve Koro Şefi Zeynep Bağrıaçık Baykal’ın yönetiminde yaklaşık altı aylık bir hazırlık sürecinin ardından sahne alan öğrencilerimiz; koro, solo ve enstrümantal performanslarıyla izleyicilere unutulmaz bir akşam yaşattı.
Emeği geçen yönetici, öğretmen ve öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder