Beykoz Belediye Başkanlığı, Yeşilay ile protokol imzaladı. Beykoz Belediyesinin Sosyal Medya Hesaplarından yapılan paylaşımda konuya ilişkin şu aktarımda bulunuldu ;
Beykoz’da güçlü nesiller ve sağlıklı gelecek için önemli bir adım attık…
Beykoz’umuzda sağlıklı nesiller yetiştirmek ve bağımlılıkla mücadele etmek adına Türkiye Yeşilay Cemiyeti ile kapsamlı bir güç birliği yaptık. Yeşilay Genel Başkanı Sayın Doç. Dr. Mehmet Dinç ile imzaladığımız protokolle çocuklarımızı, gençlerimizi ve ailelerimizi bağımlılıkların her türüne karşı koruyacak eğitim, farkındalık ve sosyal destek çalışmalarını başlatıyoruz. Bu anlamlı iş birliğinin Beykoz’umuza hayırlı olmasını diliyorum.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder