26 Haziran 2026 Cuma

BEYKOZ KAYMAKAMI DR. FATİH ÜRKMEZER’İN 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONU MESAJI


Sevgili Öğrenciler, Değerli Öğretmenlerimiz ve Kıymetli Velilerimiz,

Bir eğitim-öğretim yılını daha emek, gayret ve başarıyla tamamlamanın mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz. Sevgili öğrencilerimiz; yıl boyunca gösterdiğiniz çaba ve azim her türlü takdirin üzerindedir. Bugün alacağınız karneler, sadece akademik başarılarınızı değil, aynı zamanda gösterdiğiniz emeği ve gelişimi de yansıtmaktadır. Unutmayınız ki her karne, yeni hedeflere ulaşmanız için bir başlangıçtır. Tatil dönemini dinlenerek, kitap okuyarak, spor ve sanatsal faaliyetlerle değerlendirmenizi, ailenizle birlikte güzel anılar biriktirmenizi temenni ediyorum. Geleceğimizin mimarları olan siz değerli öğrencilerimizi bilgiyle, değerlerle ve sevgiyle yetiştiren fedakâr öğretmenlerimize özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda her zaman en büyük destekçileri olan kıymetli velilerimize de göstermiş oldukları ilgi, sabır ve katkıları için şükranlarımı sunuyorum. Bu vesileyle, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor; öğretmenlerimize, eğitim camiamıza ve velilerimize huzurlu, sağlıklı ve verimli bir yaz tatili diliyorum. Dr. Fatih ÜRKMEZER Beykoz Kaymakamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder